/Reklamní plocha má mnoho podob

Reklamní plocha má mnoho podob


Ano, je třeba si přiznat, že většina vašich obchodních aktivit se děje prostřednictvím internetových stránek. Nové objednávky, nové formy reklamy, noví dodavatelé. Nezapomínejte však na jeden důležitý aspekt. Za každou transakcí stojí skutečný člověk.
 
nápady

Poznejte své zákazníky
Mohlo by se zdát, že dnes stačí propagovat značku a výrobky pouze prostřednictvím internetu. Tím se však připravujete o velkou konkurenční výhodu, kterou můžete získat, pokud se rozhodnete i pro osobní komunikaci se svými potencionálními zákazníky. Právě anonymita internetu může být nevýhoda, když chcete blíže představit váš podnikatelský záměr nebo vaše výrobky. Nevyhýbejte se osobní komunikaci. Navštěvujte veletrhy, pořádejte dny otevřených dveří, zapojte se formou sponzoringu do různých akcí pořádaných ve vašem městě. Je třeba, aby jméno vaší firmy vstoupilo do povědomí zákazníků a aby si vaši značku spojili se seriózním jednáním. Vyhráno máte ve chvíli, kdy si vaši potencionální zákazníci spojí logo vaší společnosti s konkrétní tváří vašeho obchodního zástupce.

směr
 
Viditelní už z dálky
Při pořádání propagačních akcí nebo při účasti na sportovní či kulturní události buďte vidět. Zaujměte nafukovací reklamou a připravte si drobné propagační předměty jako dárek pro návštěvníky akce. Nafukovací stan je velmi praktický v případě, že se akce pořádá ve venkovních prostorách. Ochrání vás před nepřízní počasí a vaši budoucí zákazníci si mohou poslechnout krátké představení vaší společnosti v pohodlí. Nezapomeňte se vybavit menšími propagačními letáčky, na kterých ve stručnosti shrnete výhody a přednosti vámi nabízeného výrobku. Na takovém propagačním materiálu rozhodně nesmí chybět kontaktní údaje vašich obchodních zástupců nebo odkaz na vaše internetové stránky. Osobní propagace může být právě tou zbraní, která vám pomůže vyhrát nad konkurencí!
 

Reklamní plocha má mnoho podob
4 (80%)4