/Alternativa při pečení

Alternativa při pečení

Milujete pečení, ale rádi byste se začali pomalu vyhýbat klasické pšeničné mouce, která je všechno, jen ne zdravá? Jestliže chcete začít více přemýšlet nad tím, co jíte, a raději si připlatit za kvalitu a vysoký obsah živin, neváhejte při pečení vyzkoušet právě kokosovou mouku. Tato surovina je velmi oblíbená díky svým výživovým hodnotám, kdy vám může nabídnout vysoké množství proteinů, cenné vlákniny, ale také celé řady minerálních prvků.
 rozsypaná mouka
Vhodná i pro celiaky
Velikou výhodou je také to, že tato moučka neobsahuje lepek. Díky tomu je vhodná i pro celiaky a pacienty trpící na intoleranci lepku. Díky absenci tohoto proteinu bude výsledná buchta či jiná pochutina mnohem lehčí, lépe stravitelná a zdravější.
 
ü  Vhodné i v rámci bezlepkové diety
ü  Plné výživných látek, které vás zasytí a dodají vše potřebné
ü  Díky minimálnímu obsahu sacharidů vhodná i v rámci nízko sacharidového stravování
ü  Dá se používat při pečení jako běžná mouka, na kterou jste zvyklí
 
Naučte se ji používat
Kokosová mouka se oproti té klasické však liší v jedné vlastnosti – mnohem lépe a více saje. Co to pro vás bude v kuchyni znamenat? Je potřeba, abyste se s ní naučili správně pracovat. Bude se totiž chovat trochu jinak než klasická pšenice. Je nutné ji přidávat po částech a pozorovat, kolik vlhkosti do své struktury vtáhla. Nebojte se ale, po pár pokusech budete již přesně vědět, co vše si můžete s kokosovou moukou dovolit.
 čerstvé kokosy
Dbejte na bio kvalitu
V mnoha případech je nálepka bio pouze marketingovým lákadlem. Ne všechny potraviny musí být akutně bio, aby vám mohli nabídnout to nejlepší. V případě kokosové mouky byste si však skutečně měli dát pozor na to, ať kupujete kvalitní produkt s označením bio, který byl vyroben z těch nejkvalitnějších kokosů. Pouze kvalitní ořechy vám mohou zajistit dostatečný přísun všech důležitých proteinů, vlákniny, ale i minerálů a nejrůznějších stopových prvků.